Обобщените резултати от 19 900 оценки, дадени от участниците в рамките на най-големия вкусов тест на собствени марки на Lidl, проведен от IPSOS в България, показват, че 86% от българите одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, 82% потвърждават качеството им, а 81% биха препоръчали на свои близки, познати и приятели да опитат тествания от тях продукт.

В проучването се включиха 4600 респондента от 6 областни града, които тестваха 199 продукта от 24 собствени марки на Lidl в следните категории: млечни, месо (грил и зимен асортимент) и риба, колбаси, бира и сладолед.
 


Боян Георгиев, ръководител „Стоково снабдяване“, Лидл България


Резултатите за одобрение на вкуса при продуктовите групи също са красноречиви: 85% одобряват вкуса на млечните продукти, 81% за бирата, 92% за сладоледа собствена марка на Lidl и 84% - колбасите. В категорията месо и риба резултатите за одобрение на вкуса са: 88% за грил серията, 89% за зимния асортимент и 95% за рибата.

“С този най-мащабен вкусов тест, който направихме, валидирахме още веднъж факта, че голяма част от нашите клиенти идват при нас, защото има нещо, което самите те – или пък техните близки – много обичат, и което купуват само от Lidl – било то сладоледа или шоколада, ементала или немската шунка, както и любимите на множество продукти „Родна стряха“. Това са продуктите от собствените ни марки, които са в основата на нашия бизнес модел. Те са гарант за качество и за характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена. Затова сме много щастливи, че резултатите от проучването недвусмислено потвърждават, че хората разпознават качеството на продуктите ни, харесват вкуса им и ни се доверяват“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
 


Виолета Танчева, ръководител „Стратегически пазарни проучвания“, IPSOS България

За всички потребители, желаещи да опитат някои от продуктите собствена марка на Lidl, веригата стартира серия от дегустации на избрани продукти, участвали в проучването. Дегустациите започват на 25 май в София и ще продължат във всички градове в страната, в които има магазини на Lidl.

„Това беше най-мащабният продуктов тест, който сме правили до момента. Определено случването му беше предизвикателство за целия екип, но нещата протекоха гладко, стиковайки се чудесно и с колегите от Lidl. Високите резултатите, които регистрирахме, са доста консистентни от гледна точка на пол, възраст и населено място на респондентите, което води до балансирани общи оценки на тестваните продукти и съответните продуктови групи“, сподели Виолета Танчева, ръководител отдел „Стратегически пазарни проучвания“, IPSOS България.

Повече информация за резултатите от проучването могат да бъдат намерени на lidl.bg/kachestvo.