Соня и Ромео – така се казват посланиците на Lidl в месеца на любовта. Семейство Шатеви са главните герои през февруари в кампанията „Верига от любими продукти на нашето семейство“.
 
Двамата са щастливо женени от 42 години. Обясняват успешния си брак със зашеметяващите десерти на Соня, взаимните компромиси и разбира се, любовта и разбирателството помежду им. Живеят в Благоевград и имат три големи дъщери, дарили ги с осем внука – всичките момчета. Многолюдната фамилия следва добрите стари семейни традиции. Обичат да се хранят заедно и го приемат като „ритуал на общуване“.

Ромео е строителен инженер, който обича да майстори вкъщи и да почива сред природата. Соня е дипломиран икономист и описва себе си като „по-щурата“ от двамата. От около 10 години поддържа собствен кулинарен блог „Моето сладко хоби“, който започва на шега, за да е в помощ със семейните рецепти на дъщерите, които живеят в САЩ.
 
Любимият десерт на всички е шоколадовият чийзкейк. Именно затова сметаната и шоколадът са на почит у семейство Шатеви. У дома винаги има по някое изкушение в „сладкия шкаф“, а отиде ли в Lidl – секцията, пред която най-често се спира Соня, е с продуктите за печива и сладкиши. Не пропуска да вземе от шоколадовия кувертюр Fin Carre с 52% какао – защото е лесен за използване и чудесен за десертите, които след това приготвя за семейството. 
 
И докато Соня отговаря за вкусните изкушения у дома, Ромео е любител на планинските преходи. Затова в Lidl винаги следи за специалните предложения за обувки, дрехи и оборудване за туризъм, както и инструментите за домашния майстор.
 
А как се поддържа любовта 42 години – вижте кулинарните предложения на Соня, които са прекрасен вариант за споделен Свети Валентин, а защо не и Трифон Зарезан.
 
Пиле в шоколадов сос и шоколадов чийзкейк – кулинарните си тайни тя разкрива на gotvi.lidl.bg
 
 
За Лидл България 
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 105 магазина в 49 града и над 3000 служители.

Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.