Българската модна къща Аристон С представи пролетно-лятната си колекция и с нея зададе тон за модните тенденции през топлите сезони на 2009г., съобщиха от ariston-s.com.
Новите концепции на известната компания за дамска мода са насочени към съвременната, авантюристична и елегантна жена като й дават възможност да изрази себе си както на работното си място, така и в свободното си време.
Ariston S позволява на съвременната, заета жена да се открои чрез елегантност и минимилизъм. Основните линии за водещата линия на модната къща са ретрото чрез черни и бели цветове с добавен сив графит, синьото като символ на дълбочината на океана, зеленото като израз на чистота и природа и златното като израз на пясъка и роматничността.
Акценти в a’smove са многообразието от цветове и източните мотиви, а в a’s fashion for living – авантюризма чрез трите линии: „Кино”, “Африка” и „Сен Тропе”.
Новата колекция на Ariston S за сезон пролет/лято 2009 е игра на чувства и емоции. Тя е начина, по който избираме да изразяваме всеки ден собственото си „аз”, начина по който искаме да ни възприемат останалите. Новият аутфит на забързаната съвременна жена, където минимализмът трайно измества прекалената разточителност и пищния дизайн от миналите сезони. Спокойна елегантност вдъхновена от духовно търсене.
Black Classic – Ретрото е модерно, а класата на класиката е издигната в култ. Втален, женствен и предизвикателен силует. Всяка жена в офиса иска да покаже своята агресивна идентичност и чувствителност. Вечната магия на черното и бялото се преплитат в стилни десени на загадъчност и съвършенство. Сивият графит внася стабилност и хармония. Щампите са геометрични или флорални. От пръв поглед моделите впечатляват и предизвикват усещане за стил и наслада от общуването.
Grand Ocean – Рапсодия в синьо. Тоталния микс между посоките в цветовете, текстила и дизайна продължава да се харесва и търси от съвременната жена в стремежът й към индивидуалност, провокация и авангардност. Основните акценти в круизната колекция на Ariston S са женствените, свежи и секси модели. Те са измамно семпли, небрежно елегантни и умело съчетани в различни стилове.
Green park - Директният фокус на дизайна е към жената, която се стреми да бъде женствена и модерна. Това е тема, свързана с природата, която представя натурални и изкуствени цветови кодове и десени, вървящи от природата към експеримента. Акцентите са поставени чрез щампи с органични и цветни десени и тяхната комбинация. Вдъхновението идва от растения, покрития, мотиви, показани в игра между химията и природата.
Gold classic – Изящен вкус и романтична елегантност. В сезона на провокациите позлатените материи и пясъчните тонове отново са хит. Линията експериментира с вечните модели, чиято непреходност гарантира стил и елегантност.
Да живее романтиката!
Уморихте ли се от сивотата? Време е да си придадете нов облик – по-цветен и по-нежен. a’smove създава прекрасно настроение с пролетно - лятната си колекция. Облечена в нея жената излъчва щастие и го предава на околните. Лято и море, огнено слънце, жарки страсти, разкрепостени нрави...Съчетанията са дръзки и провокативни, цветовете – от ярки, слънчеви и наситени до по-бледи и пастелни. Стилът е свободен и създава прекрасно настроение – свободни сака, блузи в стил анорак, ризи, т-шърт рокли, карго панталони.
Необикновено внимание привлича Сакура (японска вишна) – една от линиите в новата колекция. Тя обръща поглед на изток и представя ефектни модели, които внасят специфична екзотика в пролетно-летния гардероб. Цветовете са натурални и нежни. Предимно бежово, маслинено зелено, пепел от рози, мляко с какао са съчетани в колекцията, а взети заедно те изглеждат очарователно и предизвикват любопитство. В забележителен принт или асиметрични форми, моделите са направени така, че да омекотят геометричните линии. Линиите са издължени, тънки и нежни, което придава много грация на колекцията. /БЛИЦ