„Топлофикация София“ ЕАД удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември 2020г. в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.

Дружеството винаги е давало възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата.

Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки  и общите фактури, но засягащи и други  процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на „Топлофикация София“ ЕАД и след удължения срок  за обжалване на изравнителните сметки.

Дружеството гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и  всяка жалба ще получи отговор. Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали:

Информационен  телефон 0 700 11 111;

E-mail: [email protected]

 във www.facebook.com/www.toplo.bg