За малко повече от 20 години групата Dolce & Gabbana успя да се превърне в един от основните играчи на пазара на модата. 1,3 милиарда евро е годишният оборот на групата през 2007, което е с 20 на сто повече от предишната година, съобщи вестник „Соле 24 оре“, цитиран от Pronto Sofia.
Този растеж обаче беше характерен за групировката през последните пет години. Въпреки трудния икономически период в международен мащаб прогнозите са, че групата ще запази и през тази година същия растеж от 20 на сто в оборота си.
Успоредно с това обаче двойката дизайнери Стефано Габана и Доменико Долче инвестират все повече и в комуникации. През миналата година групата вложи 160 милиона евро в ефектни рекламни кампании, което е с 33 % повече от предишната година.
В момента марката разполага с 280 фирмени бутика в света. През декември 2007 двамата дизайнери отвориха отново историческия си бутик на Madison Avenue в Ню Йорк, който бе тотално обновен и сега е предназначен само за дамски колекции. В съседство пък беше открит голям магазин, посветен само на мъжка мода.
27 на сто от колекциите на групата се продават в Италия, 41% - в останалата част на Европа. /БЛИЦ